با روش های زیر بدون رژیم گرفتن لاغر شوید


 

وزن کم کردن امروزه امر بسیار مهمی است که برای افرادی که اضافه وزن دارند ، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم راهکاری را برای کسانی که تمایل دارند وزن خود را بدون داشتن رژیم های لاغری کم کنند ارائه دهیم.
یکی از راههای داشتن اندامی متناسب رعایت رژیم غذایی است، اما گنجاندن تمام مواد غذایی مورد نیاز بدن در وعده های غذایی کار دشواری است. علاوه بر این، ممکن است شما برای انتخاب رژیم غذایی مناسب دچار مشکل شوید. در ادامه، این مطلب نکاتی را به شما پیشنهاد می کند، که با رعایت آنها تقریباً نیازی به رعایت رژیم های سخت، ندارید.
 
به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: با روش های زیر بدون رژیم گرفتن لاغر شوید ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 خرداد 1393 | 17:47 | نویسنده : محمد |

 

همه چیز درباره رژیم‌ غذایی ضد سرطان

 

 

 

 


 

نکاتی درمورد تغذیه افراد مبتلا به سرطان و موادغذایی ضدسرطان
 


چه سابقه خانوادگی سرطان داشته باشید و یا در مبارزه با این بیماری باشید، فاکتورهای مربوط به سبک زندگی، ازجمله رژیم‌غذایی، کمک بسیار زیادی به شما برای مقابله با این بیماری می‌کند. بعضی موادغذایی احتمال ابتلا به سرطان را بالا می‌برند و بعضی دیگر از بدنتان محافظت کرده و سیستم‌ایمنی بدنتان را قوی‌تر می‌کنند. با انتخاب‌های هوشمندانه از موادغذایی، می‌توانید از سلامتتان محافظت کرده، احساس بهتری پیدا کنید و توانایی خود برای مقابله با سرطان و سایر بیماری‌ها را افزایش دهید.
 
به ادامه مطلب بروید

 


موضوعات مرتبط: بیشتر بدانیم ( دانستنیها ) ، تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: همه چیز درباره رژیم‌ غذایی ضد سرطان ,

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393 | 19:5 | نویسنده : محمد |

 

معجزه 9 ادویه در لاغری!

 


 

 

بالا بردن سرعت سوخت و ساز بدن، مبارزه با گرسنگی و افزایش طعم و مزه غذا، فقط چند مورد از معجزات ادویه‌هاست، این فواید در فصول سرد سال بیشتر هم می‌شود. ما به شما می‌گوییم که چرا باید در این فصل غذاهایتان را پر از ادویه کنید.ادویه دارکردن مواد غذایی، عطر و طعم طبیعی به آنها می‌بخشد، که باعث کاهش مقدار چربی و نمکی می‌شود که شما نیاز دارید برای خوشمزه و دلچسب کردن غذا به آن بزنید. یکی از روشهای کنترل وزن، کاهش نمک در رژیم غذایی است.

نمک موجب احتباس آب در بدن شده و وزن را بالا می‌برد. با استفاده از ادویه به جای نمک، مصرف آن را کم کرده و علاوه بر کاهش وزن با کاهش فشار خون به سلامت قلبی خود نیز کمک می‌کنید.همچنین، یک مطالعه نشان داد که ادویه جات غنی از آنتی اکسیدان مانند دارچین، فلفل قرمز و... سوخت و ساز را بالا برده و می‌توانند منجر به سوزاندن چربی در بدن شده و مانع تجمع چربی اضافی در بدن می‌شوند.

ادویه‌جات با ایجاد احساس سیری میل شدید به غذا را کنترل و ظاهر و طعم غذا را بهتر می‌کنند. غذاهای خوشمزه و با ظاهر خوب احساس رضایت خاطر بیشتری ایجاد می‌کنند. اگر غذا رضایت بخش نباشد، احتمال پرخوری در شما افزایش می‌یابد.

عادت کنید به خوراکی‌ها و میان وعده‌هایی که قبلا درست می‌کردید ادویه اضافه کنید. مثلا اگر می‌خواهید رنگ سبز بد سوپ عدس را تغییر دهید، به آن زردچوبه اضافه کنید تا زرد شود.اگر می‌خواهید مزه خوراک مرغ شیرین خود را تغییر دهید کمی فلفل به آن اضافه کنید و...

 



9 ادویه زیر می‌توانند به کاهش وزن کمک کرده و عطر و طعم طبیعی را به غذای شما اضافه کنند:

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: معجزه 9 ادویه در لاغری! ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1393 | 10:23 | نویسنده : محمد |

 

بهترین موادغذایی چربی‌سوز

 

 

بعضی از موادغذایی خاصیت گرمازایی بالایی دارند، به همین دلیل وقتی آنها را می‌خورید درواقع چربی‌سوزی می‌کنید.

 

 

سوخت‌وسازتان را بالا ببرید

 

 

حقیقت دارد: بعضی از موادغذایی خاصیت گرمازایی بالایی دارند، به همین دلیل وقتی آنها را می‌خورید درواقع چربی‌سوزی می‌کنید. این موادغذایی حاوی موادمغذی و ترکیبات خاصی هستند که آتش متابولیسمتان را شعله‌ور می‌کنند. تا می‌توانید در رژیم‌غذایی‌تان از این مواد بهره گیرید.

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: بهترین موادغذایی چربی‌سوز ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1393 | 8:8 | نویسنده : محمد |

 

۱۳ ماده خوراکی برای داشتن شکم تخت

 

برای داشتن شکمی تخت و بدون چربی توصیه می کنیم مواد غذایی یر را در برنامه غذایی خود قرار دهید:

 

۱ – فلفل دلمه ای قرمز

 مارگائوس جی . راتبون (Margaux J. Rathbun ) پزشک تغذیه و خالق سایت Authentic Self Wellness می گوید : این سبزی با رنگ زیبا سرشار از آنتی اکسیدان ( علی الخصوص ویتامین C و بتا کاروتن ) می باشد . علاوه بر این فلفل دلمه ای قرمز محرک سیستم گوارش بوده و متابولیسم بدن را سرعت می بخشد و به کاهش وزن اضافه کمک می کند . این ماده غذایی برای افرادی که رژیم غذایی لاغری دارند اگر که آن را بصورت خام یا بصورت معجون مصرف کنند بسیار خوب است

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، خواص میوه ها ، ،
برچسب‌ها: ۱۳ ماده خوراکی برای داشتن شکم تخت ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1393 | 7:29 | نویسنده : محمد |

 

تاثیر تغذیه مناسب در رابطه جنسی

 

اگر امروز رژیم غذاییتان را به طرز صحیحی تنظیم کنید مطمئن باشید که بهترین رابطه جنسی را خواهید داشت و هر روز بهتر و بهتر می شوید. با کمک گرفتن از متخصصین تغذیه و مطالعات اخیر، ۱۰ تا از بهترین غذاهایی که در داشتن روابط جنسی بهتر در هر سن و در هر مرحله از زندگی به شما کمک می کند را معرفی می کنیم.
الیزابت وارد یک متخصص تغذیه می گوید: اگر مشکلاتی در خونرسانی بدنتان دارید، اگر دچار مشکلی می شوید که مانع تولید اسپرم های بالایی می شود با چند تغییر ساده در رژیمتان می توانید این شرایط را تسکین دهید.

به ادامه مطلب بروید

 

 


موضوعات مرتبط: بیشتر بدانیم ( دانستنیها ) ، تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: تاثیر تغذیه مناسب در رابطه جنسی ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1393 | 7:3 | نویسنده : محمد |

 

7 زوج غذایی مقوی که باید با هم بخورید

 


 

 

این ترکیبات هوشمندانه را امتحان کنید تا بهره غذایی شما چند برابر شود، اینکه شیر استخوان‌های شما را تقویت می‌کند و هویج دید و بینایی شما را بهبود می‌بخشد خبر خیلی تازه‌ای نیست، اما آنچه که شاید خبر جدیدی برای شما باشد این است که خوردن برخی مواد غذایی با هم می‌تواند تاثیر هر یک از آنها را در درمان بیماری‌ها چند برابر کند. در این مقاله 7 زوج بسیار مقوی غذایی را به شما معرفی می‌کنیم.
 
به ادامه مطلب بروید

 


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: 7 زوج غذایی مقوی که باید با هم بخورید ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393 | 18:47 | نویسنده : محمد |

 

۶ ماده غذایی مهم در تناسب اندام

 

 

 


 

 

برای افرادی که می‌خواهد شکمی تخت داشته باشند توصیه می‌شود که روزانه ۳ عدد سیب میل کنند.

 

یکی از دلایل اصلی اضافه وزن، ورود مواد غذایی صنعتی به برنامه‌ غذایی مردم است.

 

مواد غذایی‌ای که در این مقاله معرفی می‌کنیم باعث کنترل قند خون شده و به شما احساس سیری طولانی مدتی می‌دهد. برای همین جلوی اشتها را گرفته و به لاغری و زیبایی اندام شما کمک می‌کند.


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: ۶ ماده غذایی مهم در تناسب اندام ,

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 فروردين 1393 | 10:0 | نویسنده : محمد |

 

خواص انواع شیر روی انسان

 

 

 

http://www.beytoote.com/images/stories/cookery/co650.jpg
 

 

اید برایتان عجیب باشد وقتی بدانید که درمانگران طب سنتی برخلاف متخصصان طب رایج اعتقادی به نوشیدن روزانه شیر ندارند. آنها به مردم هشدار می‌دهند که از نگاه طب سنتی شیر از جمله غذاهای دارویی است که مصرف آن باید به قاعده و متناسب با سن و مزاج افراد صورت گیرد. چرا که مصرف بی‌قاعده شیر ممکن است موجب بروز اختلال در عملکرد اندام‌های داخلی شده و احتمال ابتلا به بیماری‌ها را در بدن تشدید کند. این در حالی است که کارشناسان تغذیه و متخصصان طب مدرن دیدگاه متفاوتی دارند و نوشیدن شیر روزانه را برای تمامی گروه‌های سنی لازم و ضروری می‌دانند .      

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: خواص انواع شیر روی انسان ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 16:29 | نویسنده : محمد |

چربی سوزهای خوشمزه

 

 

محققان و متخصصان تغذیه به افرادی که قصد لاغری دارند مواد غذایی مفیدی را معرفی کرده‌اند که قادرند چربی‌های بدن را بسوزانند.

توصیه می‌کنیم تا جایی که می‌توانید این مواد غذایی را جایگزین مواد غذایی پرکالری کنید. در مصرف هیچ ماده غذایی زیاده‌روی نکنید. صبور باشید و با اراده تمام به سوی خوش اندامی گام بردارید.

 به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: چربی سوزهای خوشمزه ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 9:4 | نویسنده : محمد |

 

بدترین صبحانه ها را بشناسید

 

اما باید بدانید که صبحانه بعد از یک شب نخوردن از اهمیت بالایی برخوردار است و برای شروع یک روز خوب و موفق حتماً باید صبحانه بخورید آن هم نه هر چیزی. توجه داشته باشید هر چیزی که برای صبحانه میل می‌کنید به طور مستقیم روی خلق و خویتان تأثیر می‌گذارد.

 
از این گذشته خوردن یک صبحانه سالم و مغذی شما را از گزند بیماری‌های مختلفی مانند دیابت و سرطان حفظ می‌کند. در این بین، بعضی‌ها صبحانه می‌خورند اما از مواد غذایی ناسالم استفاده می‌کنند. متأسفانه این مواد غذایی ناسالم صبحانه سالمی‌محسوب نمی‌شوند و مصرف آن‌ها نه تنها خیری به بدن نمی‌رساند بلکه احتمال آسیب را نیز بالا می‌برد. برای آشنایی با این صبحانه‌های ناسالم با ما همراه باشید.
 
به ادامه مطلب بروید

موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: بدترین صبحانه ها را بشناسید ,

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393 | 19:29 | نویسنده : محمد |

 

8 توصیه تغذیه ای مهم به مردان

 

کلم بروکلی
كلم بروكلی را فراموش نكنید این سبزی از منابع عالی تركیب ضدسرطانی‌ای به نام سولفورافان است كه از بروز سرطان، به‌خصوص سرطان مثانه، كولون و پروستات پیشگیری می‌كند. دو مورد اول این سرطان‌ها در میان مردان بیشتر دیده می‌شود و سرطان سوم، مختص آقایان است.
 

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: 8 توصیه تغذیه ای مهم به مردان ,

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393 | 19:25 | نویسنده : محمد |

آشنایی با 12 منبع مفید دریافت ویتامین D

 

  بدن ما برای دریافت مقادیر کافی ویتامین D باید به اندازه نیازش در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرد. به همین دلیل هر گونه افراط و تفریط در تماس با اشعه فرابنفش خورشیدی می‌تواند موجب بروز سرطان پوست و یا مواجهه با بحران کمبود ویتامین D شود.

 

 افرادی که بیش از حد از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت می‌کنند، بی‌تردید در معرض خطر کمبود ویتامین D قرار می‌گیرند. دریافت این ویتامین برای بهبود سلامت عمومی بدن و تقویت عضلات، استخوان‌ها، مو و دندان‌ها ضروری و از طریق مصرف مکمل‌ها و برخی از مواد غذایی امکان‌پذیر است.

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: آشنایی با 12 منبع مفید دریافت ویتامین D ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392 | 17:40 | نویسنده : محمد |

نکات تغذیه ای مهم که نمی دانستید!

اگر به فکر سلامت و تندرستی خود هستید بهتر است این چند نکته تغذیه‌ای را از دست ندهید.

 

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، خواص میوه ها ، ،
برچسب‌ها: نکات تغذیه ای مهم که نمی دانستید! ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392 | 17:25 | نویسنده : محمد |

بدون رژیم های سخت وزن تان را کاهش دهید

 

 

 

شاید شنیدن نام رژیم شما را هم عصبی کند و گرسنگی، غذا نخوردن و ضعف را به یادتان بیاورد. در کنار تمرینات ورزشی، راه‌های ساده‌ای وجود دارند که بدون رعایت رژیم‌های سخت غذایی هم می‌توان خورد و هم لاغر شد.

 

 

 

در این مقاله سعی کرده‌ایم چند راه عملی برای کاهش وزن بدون رژیم را به شما آموزش دهیم.

 

 

 

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: بدون رژیم های سخت وزن تان را کاهش دهید ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | 10:59 | نویسنده : محمد |

 

 

  13 توصیه برتر رژیمی برای لاغر شدن

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: 13 توصیه برتر رژیمی برای لاغر شدن ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392 | 17:36 | نویسنده : محمد |

خوردن عدس و 6 فایده فوق العاده مفید برای بدن

 

 

البته عدس یکی از آن مواد غذایی معروف و پرطرفداری است که همه کمابیش از خواص آن مطلع هستند. می‌خواهیم در این مطلب چند دلیل خوب بیاوریم که یادتان باشد در تهیه‌ی انواع غذاها از سوپ و آش گرفته تا رشته‌پلو و غیره از آن استفاده کنید. لطفاً با ما همراه باشید.

 

 

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: خوردن عدس و 6 فایده فوق العاده مفید برای بدن ,

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392 | 17:10 | نویسنده : محمد |

 

رژيم غذايى در بيماران ديابتى

بيمارى ديابت يكى از شايع ترين بيمارى هاى غدد درون ريز است. اكثر افراد درگير با اين بيمارى چنانچه برنامه غذايى مناسبي را انتخاب كنند، بروز مشكلات را به طرز قابل توجهي كاهش مى دهند. مشكل اساسى اينجاست كه با تشخيص ديابت ، در موقعيتى قرار مى گيريم كه بايد عادات غذايى خود را تغيير بدهيم. هر تغييرى در ابتدا سخت است ولى از آنجايى كه پديده " عادت " در امور زندگى مربوط به انسا...


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: رژيم غذايى در بيماران ديابتى ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392 | 17:30 | نویسنده : محمد |

نکات مفید رژیم غذایی ماه رمضان

 

روزه در طي ماه رمضان  مي تواند براي سلامت فرد مفيد باشد . روزه ماه رمضان فقط به معناي تمرين دادن بدن براي اجتناب از غذا و نوشيدن آب از سحر تا غروب آفتاب نيست ، ( اگر مسلمان مي خواهد تمام پاداش هاي روزه را بدست آورد ) گوش ها ، چشم ها ، زبان بايد تحت کنترل باشند.  روزه به درستي گرفته نشود ممکن است مشکلاتي بوجود آيد. اول اينکه نيازي به مصرف غذاي زياد در...

 

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: نکات مفید رژیم غذایی ماه رمضان ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392 | 17:27 | نویسنده : محمد |

تغذیه در کودکان بیش فعال

 

بیش فعالی یک اختلال رفتاری در کودکان است که به راحتی قابل درمان می‌باشد و از علایم آن می‌توان عدم تمرکز را نام برد. امروزه پزشکان و والدین بدنبال درمان این بیماری از طریق دارو هستند و دلیل آنها این است که دارو بیماری را سریعتر کنترل می‌نماید اما بنا به گفته دکتر مارشیا زیمرمن محقق دانشگاه استنفورد در آمریکا دارو مشکل اصلی را درمان نمی‌کند و وقتی ...


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: تغذیه در کودکان بیش فعال ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392 | 17:25 | نویسنده : محمد |

نقش تغذیه در درمان آلرژی

بهار، فصل طراوت، شادابی، آغاز رویش و تازگی و برای بعضی ها زمان شروع حساسیت های آزاردهنده فصلی است. پراکندگی ذرات گرده گل ها، جوانه برگ ها، پوست تازه درختان و یا عطر و بوی آن ها در محیط، به بروز حساسیت های فصلی یا همان آلرژی منجر می شوند. عوامل آلرژی زا در مناطق و شهرهای گوناگون متفاوت است؛ به عنوان مثال گرده ی گیاهان وحشی و خودروی کوه های اطراف تهران که توسط باد و جری...


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: نقش تغذیه در درمان آلرژی ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392 | 17:20 | نویسنده : محمد |

 

کوچک کردن شکم با رژیم درمانی و کالری منفی

کوچک کردن شکم با رژیم درمانی و کالری منفی

برای کوچک کردن شکم باید رژیم غذایی مناسب همراه ورزش منظم داشته باشید. یک سری مواد غذایی وجود دارد که به نام " غذاهایی با کالری منفی " ( NEGATIVE CALORIE FOODS ) معروف هستند. این مواد غذایی نسبت به سایر مواد، انرژی بیشتری برای هضم خود نیاز دارند، یعنی بدن انرژی بیشتری برای هضم آنها می سوزاند و در عین حال بدن نمی تواند کالری زیادی از آنها برای خود ذخیره کند. پس علاوه بر ا ...

 

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: کوچک کردن شکم با رژیم درمانی و کالری منفی ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392 | 17:15 | نویسنده : محمد |

فوايد تغذيه براي حفظ سلامتي پوست

فوايد تغذيه براي حفظ سلامتي پوست

 مهمترین و شایع ترین علت شلی و چروک زودرس پوست و ریزش مو را رژیم های غذایی نامناسب می دانند.

موی سالم برای رشد به انواع ویتامین ها و عناصر معدنی و املاح خونی احتیاج دارد. رژیم های غذایی باید

زیر نظر متخصصان تغذیه صورت گیرد و به نحوی تنظیم شود تا مواد لازم برای رشد مو و سلامت پوست

در آنها گنجانده شده باشد زیرا رژیم های سنگین باعث ریزش مو، اختلال در رنگ دانه های پوست، تیرگی و ...

 

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تغذیه و رژیم درمانی ، ،
برچسب‌ها: فوايد تغذيه براي حفظ سلامتي پوست ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392 | 17:8 | نویسنده : محمد |
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.